نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2432
-
الف
+

«علیرضا رئیسی»: نقش جدیدم تمام خاطرات ذهنی مخاطب را از من به هم می‌ریزد

«علیرضا رئیسی» با یک نقش متفاوت در سریال «خانه امن» به تلویزیون باز میگردد.

به گزارش آی فیلم 2، «علیرضا رئیسی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «دنیای شیرین» به خاطر دارند، با یک نقش متفاوت در سریال «خانه امن» به تلویزیون باز میگردد.

«علیرضا رئیسی» در یک مصاحبه درخصوص نقش آفرینی اش در سریال «خانه امن» گفت: از آنجایی که به بازی در نقش های منفی علاقمند هستم، در سریال «خانه امن» این شرایط فراهم شد که خود را در شخصیتی با خصوصیات اخلاقی کاملاً متفاوت با خودم امتحان کنم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: اگر مخاطب مرا در  این سریال ببیند و از من به عنوان بازیگر این نقش بدش بیاید من در ایفای آن نقش موفق بودم و خوشحال خواهم شد. نقشی که در «خانه امن» بازی می‌کنم تمام خاطرات ذهنی مخاطب را از من به هم می‌ریزد.

رئیسی درباره کرکترش در سریال «خانه امن» به تسنیم گفت: من در این سریال نقش «بغاض» را بازی می‌کنم که یک اروپایی تکفیری است و به زبان فارسی و عربی مسلط است و در ادای کلمات فارسی کمی لهجه دارد. نقش سختی است، کرکتری که با روحیات من خیلی متفاوت است. من معتقدم و تلاش می‌کنم در مراحل مختلف زندگی انسان بهتری باشم و این نقش دقیقاً نقطه مقابل تفکرات من است.

«علیرضا رئیسی» افزود: ماه‌ها است که درگیر این سریالم و تمام توان خود را برای ایفای این نقش به کار بردم که امیدوارم کار خوب و آبرومندی باشد و بتواند مخاطب را جذب کند و گوشه‌ای از فعالیت تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد بازی در سریال و سینمایی از جمله کار آقای حجازی «روشن» را داشتم که متأسفانه به دلیل حضور در سریال «خانه امن» امکان بازی در هیچ کاری را نداشتم زیرا باید روی کرکتر به خوبی متمرکز می‌شدم.

سریال «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» و تهیه‌کنندگی «ابوالفضل صفری» درباره موضوعات جاسوسی و امنیتی است و به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

«علیرضا رئیسی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۶۰ در تهران است. آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۶۸ با فلم «پاتال و آرزوهای کوچک» کاری از «مسعود کرامتی» بود.

او با بازی در سریال‌های «دنیای شیرین» و «مدرسه پیرمردها» در تلویزیون خاطره‌ساز شد.

بیشتر بخوانید:

سریال «دنیای شیرین» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر